Medlemskap i vår klubb

OBS! Är du redan medlem men behöver bara "förnya" ditt medlemskap? Logga då in med BankID på länken nedan - och välj i vänstermenyn "Mina medlemskap" för att förnya din betalning.

För att bli NY medlem hos oss på Tanums brukshundklubb följer du  nedanstående länk.

Svenska Brukshundklubben har från och med mars 2022 gått över till nya rutiner för att registrera medlemskap i nytt medlemssystem.

För att bli medlem i Tanums Brukshundklubb klickar du på den här länken: https://brukshundklubben.membersite.se

Ny medlem klickar därefter på knappen ”Bli medlem”. För att välja lokalklubb väljer du först Västra Götalands län och därefter Tanums Brukshundklubb.

Du kan välja mellan 2 olika medlemskap, Ordinarie medlem och Utlandsmedlem.
Om du önskar lägga till en familjemedlem så gör du det smidigt i samband med den medlem som ska vara ”huvudmedlem”.  Du får då en valmöjlighet att ”Lägga till familjemedlem”.

Betalningen av medlemsavgiften sker i samband med din registrering, antingen via swish eller bankkort.

Ordinarie medlem betalar 530 kronor för ordinarie medlem där 400 kronor avser SBKs Förbundsavgift och 130 kr avser Klubbavgiften i Tanums Brukshundklubb.

Utlandsmedlem betalar 660 kronor där 530 kr avser SBKs Förbundsavgift 400 kr plus 130 kr och utöver detta 130 kr som avser Klubbavgiften till oss på Tanums Brukshundklubb.

*

Är du redan medlem i en annan klubb inom Svenska Brukshundklubben loggar du först in och går därefter till Medlemskap - Bli medlem i vänstermenyn.

Ditt medlemskap varar ett år framåt, d.v.s. 12 månader t.o.m. kommande månadsskifte (ex. betalning 240324 ger ett medlemskap t.o.m. 250331).

Ungdomsmedlem  335 kr (Höjd avgift från 1/1-2024)
För medlemmar mellan 6-25 år. Ungdomsmedlem blir då även medlem i Sveriges Hundungdom. OBS: Denna ungdomsavgift betalas i samband med registrering på Sveriges Hundungdom´s hemsida. Se mer https://www.skk.se/sv/SHU/Bli-medlem/   Syskonmedlem 150 kronor.

Familjemedlem  130 kr - se ovan registrering under ordinarie medlem
Person inom samma hushåll som redan är ordinarie medlem. Ofta vill både matte och husse gå kurs - då löser den andra deltagaren familjemedlemskap.

One thought on “Medlemskap i vår klubb

1. Pingback: