Ordförande har ordet 2022

När detta skrivs har vi påsk i antågande. Vilken underbar tid vi går till mötes. Nu är det ljust så mycket mer och därmed får man lust att göra massa roligt tillsammans med sina fyrbenta vänner.

För er som inte vet vem jag är så kommer här en liten presentation:
Jag är agilitynörd och har 2 stycken border collies. Solita 13,5 år som jag tävlat lag SM med 2 gånger och Singha som är 3 år och är i början av sin tävlingskarriär.

När vi har agilitykurser på klubben så är det jag som håller i dessa! Jag tycker att det är väldigt kul att få dela med mig av mina kunskaper inom ämnet som ni säkert förstår.

Förra gången jag skrev ett "Ordförandebrev" var vi 130 medlemmar, men nu är vi över 220!! Vilken fantastisk utveckling klubben har gjort!

Och som ni förhoppningsvis är medvetna om, så är vi en ideell förening. Och om/när vi alla hjälps åt blir det så mycket lättare och roligare.

På söndag den 8 maj  har vi städdag här på klubben. Ett ypperligt tillfälle för alla medlemmar att göra en insats och samtidigt få träffa andra klubbmedlemmar. Allihop har vi ju 2 saker gemensamt: 1. Vi äger och gillar hundar. 2. Vi är alla medlemmar i samma klubb!

Kom och delta i vår gemenskap!
Passa på att se klubben från en annan sida. Och du - såklart  bjuder vi på grillad korv och fika.

Vid tangentbordet Marléne Allebring